Власні пошукові системи та системи тематичних закладок

Сервіси Веб 2.0 можна використовувати як сховища посилань на додаткові ресурси навчального призначення. Такі сховища є зручними для організації обміну між школярами посиланнями на цікаві та корисні ресурси; для забезпечення певної групи учнів набором посилань, які можуть стати у нагоді для розв’язання спільної задачі; для створення особистого каталогу посилань.
1. Створення системи тематичних закладок. За допомогою сервісів збереження закладок на уроці може бути організовано роботу у групах, спрямовану на пошук матеріалів з теми, що вивчається, а посилання на знайдені ресурси будуть доступними для всіх інших груп. Такі сервіси можуть виявитися також зручними для вчительського співтовариства – знайдені посилання систематизуються колективом вчителів, що дозволяють полегшити пошук необхідних дидактичних та методичних матеріалів. Одним з таких сервісів є збереження закладок є сервіс http://Bobrdobr.ru  
На відміну від традиційних методів збереження закладок, нові соціальні сервіси дозволяють:
  • Додавати посилання з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет;
  • Посилання будуть доступні з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет;
  • Позначати кожну закладку одним або кількома тегами ( мітками-категоріями).

2. Створення власних пошукових систем. Соціальні пошукові машини можуть використовуватися вчителями для створення власних тематичних пошукових каталогів з тим, щоб серед розмаїття інформації в Інтернеті відібрати для школярів саме такі, що будуть корисними для уроку. У такий спосіб може бути вирішено проблему захисту школярів від небажаної інформації, яку вони можуть одержати, направляючи запити в пошукові машини “загального користування” чи проблему швидкого знаходження необхідної інформації. Власну пошукову систему можна створити на базі будь-якої соціальної пошукової машини.

Немає коментарів:

Дописати коментар